Monday, December 24, 2012

Welcome to my big family !

Assalamualaikum ( *_^ )

Morning uolls..
dah bangun ke? udah2 la tu. pi mandi..
Aku nak cter nie.. kau kene bace jugak, aku tak kire..
( eh, sape suruh aku kire? haha )

First of all,
Congrates to Puan nurul.asyiqin kerana telah melangsungkan perkahwinannya semalam..
and welcome to my big family kakak ! heee :D
Congrates jugak utk ex bf aku yg telah di ijabkabul semalam..
sy tumpang gembira melihat kebahagiaan awk..
errr... nak nyanyi lagu pelamin anganku musnah boleh tak? huhu
* sape tak sedih bile org yg kite syg jdi hak milik org lain.. cume aku tak tunjuk sume tu..
2 tahun dgn dye.. mcm2 dugaan dtg, susah senang sama2.. takpe lah, aku doa kan yg terbaik utk dye..
takde yg boleh buat aku bahagia melainkan tgk dye bahagia.. ( walaupun dlm hati, Allah je yg tau )

Semalam mmg happening giler.. sampai pening kepala lyn dorg..
and the best day ever.. lepas kenduri settle, terus pi mandi air terjun.. al maklum la, air terjun dekat je ngn umah makteh (mama) aku tu.. lepas makan beradab, aku menyumbangkan suara yg sah2 dah sumbang..haha  balik tu tukar baju pe sume, start moto then wenggggggg ! merempit meronggeng sat.. lama sgt dah tak ride moto.. gian nak speed, pulas trottle kemain lg, pulas sampai habeh.. mampoo ko? haha
Jom race ! errr.. dah2 jgn nak balik kt prangai lama k..


                                                                                                 




22/12/2012
Telah di ijabkabulkan dan menjadi
Suami & Isteri yg SAH !

 <----- Ready utk ke rumah pengantin perempuan..



   sejak bile aku pandai nak berkipas2 bagai nie? haha                          

 anak dara sape la nie? eh, perasan tak yg pipi aku dah tembam? senang hati dah weh.. tak yah pk sape2 lg.. single mingle triangle.. :D


Selamat Pengantin Baru !
Semoga kekal hingga ke Syurga.. Insyaa Allah ^^
Cepat2 dpt baby oke.. hikhikhik





*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: