Friday, November 2, 2012

Tinggal kenangan


Semuanya tinggal kenangan.
aku rindu kau sayang.
aku tak sangka jalan tu yg kau pilih.
aku rasa bersalah.
aku gagal bimbing kau.
semalam mak kau dtg hostel ambil semua barang2 kau.
sedih sangat aku tengok mak kau.
mmg kau selalu gaduh dgn dye,
dye tak setuju dgn pilihan kau.
tapi dye mak kau.
mak kau yg bertarung nyawa lahirkan kau syg.
aku dapat rasa perasaaan mak kau semalam.
hancur luluh hati dye bila kau buat mcm tu.
seminggu dah dye tak mkn, fikir pasal kau.

kalau lah aku tak back up kau,
mesti benda nie tak jadi mcm nie kn.
semalaman aku tak tidur fikirkan pasal kau syg.
aku syg kau sgt2.
banyak kenangan kita kt bilik nie.

kau selalu buat lawak bila aku tgh tension.
kita selalu gosip sama2.
ketawa sama2..
sembahyang sama2,
baca al-quran sama2,
pergi masjid dgr usrah sama2.

tapi semua tu dah jadi kenangan.
tak mungkin akan ada saat mcm tu lg lepas nie.
setiap hari aku fikir pasal kau.
dan takkan pernah berhenti fikir pasal kau.

aku minta maaf.
aku gagal bimbing kau syg.
aku gagal nasihatkan kau.
aku rasa bersalah dgn mak kau..

Ya Allah..
tolong jagakan sahabat ku. lindungilah dia dari ditimpa musibah.
sesungguhnya, aku amat menyayanginya.
Kau lembutkanlah hatinya agar dia pulang ke pangkuan ibunya.

Aku Rindu Kau Nur Shafira

* Ya Allah..
    air mata aku jatuh lg.. :'(


*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: