Monday, November 26, 2012

kesedihan

Kesedihan yang dapat aku gambarkan sekarang
Kesedihan yang menyelubungi diri ini
Engkau telah pergi meninggalkan aku
Di saat aku masih menyayangimu

Tidakkah engkau tahu
Diri ini terlalu mengharapkan mu
Mengharap secebis bahagia dari mu
Untuk melewati hari hari di kampus ini

Aku kau tinggalkan
Tanpa belas kasihan
Kau pergi tanpa menoleh
Kau hanya menyuruhku meneruskan hidup tanpamu

Adakah aku kuat untuk hadapi semua ini
Adakah aku kuat untuk meneruskan hidup tanpamu
Memang hati ini degil
Hati ini terlalu degil
Tapi perlukah semua ini terjadi

Ya Allah,
Aku mohon kekuatan dari Mu
Bantulah aku
Bantulah aku
Bantulah aku
Aku dah tak berdaya hidup begini
Aku redha dengan ujian Mu

Di saat begini
Aku tercari cari ruang untukku bertemu dengan ayah dan ibu
Kerana di situ terletaknya ketenanganku
Inginku peluk erat-erat tubuh ibuku
Inginku reda kan kesakitan yang ada
Biarpun ibuku tak tahu



*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

1 comment:

MawardiYunus said...

tq sudi follow saya... sudi2 lah datang blog saya komen entry... xmau sedih2 hhehehe