Wednesday, November 14, 2012

Keputusan..

Assalamualaikum..
hye korang.. sihat ta ? dah dekat 3 hari aku ta update blog nie.. rindu kat aku ta ? haha
(rindu lah sgt keennn) ingat ta entry aku yg hari tu? tawaran dari UIA? klau ingat, bagus lahh..
setelah solat sunat istikharah beserta persetujuan family aku, keputusannya telah dibuat..
so, keputusannye ialah...... aku ta kan ke mane2..aku akan meneruskan pengajian aku di Unisel tercinta..
mmg selame nie aku cter tntang masalah aku kt sini kn.. tapi bile dgr ibu aku ckp, ade betulnye jugak..
ibu ckp, blaja kt mane2 pun sama je..tetap ade cabaran, tetap ade masalah..kalau kite blaja jauh mane sekalipun, masalah tu tetap ade.. cume ta sama mcm masalah kt tmpt blaja yg sekarang nie..
well..hati aku pun dah sayang kt Unisel tu..sayangkan kwn2 aku, budak2 rumah aku, sayangkan lecturer aku.. lgpun kos yg aku dapat tu, kos yg lgsg aku ta minat..mmg ta lah aku nak amek keennn...

masalah yg aku hadapi sekarang nie, biarlah aku hadapi..mungkin masalah tu sume akan mematangkan aku sikit demi sikit.. walaupun kdg2 aku ta brape na mtang sgt.. haha..

anyways, sekarang aku tgh cuti..but bukanlah cuti sem..cuti raya jerr..seminggu lebih kowt.. haha
dah la ta bace pape lg.. 3/11 ade paper.. homaigod ! ape na jadi ni? haih.. but still ade mase lg.. dont worry beben..anda mampu mengubahnyaaa...

oke la.. na bgtau nie jerrr... yg lain tu, next time la k..
ta de mood la na cter byk2 kt sini..
arios sabombasss.... tata :)


*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

1 comment:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

owh...gitu ceritanya. elok la kalau dah pikir mana yang terbaik. janji along hepi ape yg along pilih tu.

cayokkkk!!! cayokkk!!! untuk exam!!!