Thursday, November 22, 2012

Hampir dirasuk

ASSALAMUALAIKUM..

Hye korang..
terkejut tak tgk entri aku tu? yup, aku pun terkejut..
bnde nie hampir jadi kt aku semalam..
dimana, kelas koko aku habis ketika waktu magrib..
dlm perjalanan balik ke bilik tu,
badan menggigil semacam.. aku pun tak tau nape..
airmata tibe2 keluar laju..
jap2, bg aku habeh cter dulu..
nie takde kene mengene ngn dye okey..

okey, aku sambung..
dada berombak semacam je..
sesak nafas, badan rasa berat sgt..
aku gy mndi..
lepas mndi pun still mcm tu jugak..
tambah menggigil sama mcm kt atas..
aku keluar bilik, gy basuh muka sebanyak mungkin..
airmata terus keluar..rasa mcm nk menjerit.. tapi tak boleh..

aku pun tak tahu nape ngn aku smlm..
membe aku dtg, peluk aku..
and tibe2 airmata tu terus mengalir tanpa henti..
aku trus menanges teresak-esak mcm org kene pukul..
WTH !!
membe aku pulak dah panik..sbb aku tak pnh mcm nie..

and bnde smlm tu aku cter la kt sorg budak kos aku nie..
aku kene marah.. haha.. awat pulak kene mrh kn?
dye ckp, kau sbnrnye hampir kene rasuk smlm..
aku pulak pelik smcm.. nape pulak mcm tu?
dye ckp, tu tanda2 org yg nk kene rasuk..
plus, aku tgh kotor skunk nie..balik kelas pun dah mgrib. so,bnde tu lg suke..
and, aku duk bilik nie sorg2 takde kwn..bnde nie lg senang nk jdi..
Hati pulak tgh rapuh.. berganda2 la problem..
dye nasihatkan aku supaya tak nanges.. 
bnde nie aku tak prnh alami lg, so, aku tak tahu..

hurm... harap bnde nie tak jdi kt aku lg lepas nie..
korang doakan aku ea..

*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: