Sunday, November 4, 2012

Maafkan aku

Aku memang macam nie.

aku tak reti jaga hati orang yg aku sayang.
aku memang macam nie.
aku tak boleh nak survive sendiri.
semuanya mengharapkan orang.

aku mintak maaf,
selama nie aku tak faham kau.
aku hanya fikir perasaan aku je.
aku tak pandai jaga hati kau.
mcm mana dia jaga kau.
aku memang mcm nie.
suka ikut kepala sendiri.

tahukah kau,
aku cuma manusia biasa yang perlukan belaian?
tahukah kau,
aku cuma manusia yang mengharap kasih sayang hanya dari kau?
aku tahu kau sedang memikirkan dia.
kau fikirkan dia yg dah tinggalkan kau.

tapi,
pernahkah kau fikirkan aku?
orang yang sanggup susah senang dengan kau?
orang yg terima kau seadanya kau?
orang yang selalu rindukan kau?
walaupun badan aku kt tmpt lain,
tak pernah sesaat pun aku lupakan kau.
waktu aku gembira dengan kawan2,
aku memikirkan kau.
adakah kau sihat,adakah kau sedih,apakah yang kau makan.
aku selalu berdoa utk kau di setiap sujud terakhirku.

dia,
orang yang tinggalkan kau tanpa sebab,
orang yang tinggalkan kau tanpa belas kasihan.

aku tahu memang perit nak lupakan.
aku tahu memang sakit. aku tahu sayang.
sebab aku pernah rasa lebih dari itu.

tapi,
aku nak kau tahu,
aku teringin sgt nak dgr kau luahkan masalah kau kt aku.
aku nak selami perasaan kau.
aku nak berkongsi sedih dgn kau.
aku taknak kau hilang fokus sampai mcm nie.
aku teringin sangat nak peluk kau bila kau tgh sedih.
aku nak tenangkan kau.
aku nak lap setiap airmata kau yang jatuh.
aku nak bagi semangat kat kau.
tapi..... hmmm.....

ye, aku mengaku memang aku kasar.
aku tak lembut macam perempuan lain.
tapi aku ada perasaan.
aku suka membelai orang yang aku sayang.
tapi aku tak pernah diberi peluang utk itu.
mungkin sbb aku nie kasar.

sayang,
sy minta maaf atas mesej tu,
sy tak berniat nak taip mcm tu.
sy bersalah, sy silap,
sy cuma nak jumpa awk.
seminggu sy demam sbb sy rindu awk.
tapi sy ckp sy demam sbb hujan.
sy tak minta simpati awk.
mmg sy akan sakit bila sy terlalu rindukan org yg sy syg.
mungkin bg awk, sy nie mengada2.
tapi ini hakikatnya. inilah sy.
sejak dari dulu lg sy akan jadi mcm nie.
awk adalah semangat sy sayang.
tolong bg sy peluang utk sayangkan awk.
sy mohon sgt.
mmg sy bukan pensil yg dpt ukir kebahagiaan utk awk,
tapi berilah peluang utk pemadam mcm sy nie,
padam semua kesedihan yang awk ada sekarang.

sy tau awk marahkan sy,
sy tak nak kacau awk,
sbb semua nie akan keruhkan keadaan.
sy sentiasa tggu call and text dari awk syg.
setiap masa sy, hanya utk awk.

sincerely,
Always loveyou.
Assalamualaikum..

*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: