Monday, October 29, 2012

Menyesal..

Dear amira,

apa yang kau dah buat nie?
masalah apa lg yg kau create utk dye ptg nie?
kau nie, apsal la kau luahkan apa yg kau rasa tu kt dye?
kau nie sihat ke tak sebenarnye?
kalau tak sihat, gy mkn ubat byk2..
kalau overdose, lg bagus..
daripada kau sakitkan hati dye, baik kau tido jgn bangun2 dah.

aku pun tak faham la ngn kau nie.
kau ckp kau syg dye, tapi kau buat dye sedih.
ape cer kau nie?
kau jeles tgk org lain slalu on call and texting ngn bf dorg?
kau apehal? kau tak leh nak samakan dye ngn bf kwn2 kau tu.
mane la tau dye bz ke ape ke.. kau tau ke ape yg dye tgh fikir?
kenapa?
kau takut dye tinggalkan kau? come on la.
kan dye ckp dye takkan tinggalkan kau.
yg kau masih taknak percaya tu kenapa?
jgn sama kan dye dgn ex kau yg lain tu boleh tak?
Ya Allah.. kau nie.. 

dye marah kau sbb dye sygkan kau..
kalau dye sllu ckp kau merepek, biar je la.. asalkan dye happy..
kau mmg suke merepek pun kan..
kau sllu buat dye bengang ngn kau..
prangai kau tu tak boleh nak berubah ke?
ade sebab dye buat mcm tu.
kau je yg tak tau.

dah2, lepas nie jgn fikir bukan2 psl dye..
kau ckp kau sygkan dye kn..?
kau ikutkn je la ape yg dye nak.
as long as dye happy ngn kau. cukup dah.
aku tak suke bile kau buat mcm nie,
kau akan ganggu hati kau. dan akan melibatkan hati dye jugak.
lepas nie aku taknak kau luah pape lg dah kt dye.
cukup bia kau tanggung sorg2 ape yg kau rasa tu.
please jgn libatkan dye lg.
okey?
please mira. tu pun kalau kau sygkan dye.
dah2, kau gy solat.. tenangkan hati tu.
aku nie perlukan makanan. makanan utk rohani.
solat je yg boleh buatkan aku kuat balik.
Allah je yg boleh tolong kau dan aku.. takde org lain..

okey syg? trust me.. kau kuat..
aku tahu kau kuat..
jgn nanges k syg.. please jgn nanges..



*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: