Tuesday, October 30, 2012

dugaan

Hye korang..
buat apa? hati korang okey?
hati aku tak bape nak oke la..
mcm2 dugaan yg aku terima sekarang nie..

aku tak tahu mcm mane nak hadapi benda nie..
hanya doa dan air mata je yg jdi peneman setia aku saat2 mcm nie..
saat aku sedih and ada masalah, dia takde kt sisi aku..
takpe la syg. aku kuat utk hadapi bnde nie sendiri..
walaupun tak kuat, aku akan cuba jugak..
aku taknak bergantung dgn sape2 pun..

saat aku buat entry nie,
dlm fikiran aku hanya memikirkan si dia dan jugak roommate aku.
si dia, sejak aku luahkan apa yg aku rasa, dye lgsg tak angkat call aku..
texting pun tak reply..
aku tahu aku salah. aku selalu sakitkan hati dia.
aku tak mcm apa yg dia nak.
ex dia lebih baik dari aku. aku sedar and aku tahu yg tu.
tapi jgn la seksa jiwa aku mcm nie. aku dah takleh nak fokus pape dah sekarang nie.

hal roommate aku pulak, dah sampai jdi kes polis...
SI Ali call aku pg tdi. tnye pasal roommate aku nie.
sampai tnye psl identiti membe aku nie.
sebab dorg ade jumpe satu mayat yg hampir reput kat sungai dekat dgn unisel nie.
Hanya Allah je yg tahu perasaan aku sekarang nie.
Andaikata tu mayat roommate aku, aku disuruh buat pengecaman mayat bersama2 family dia.

Ya Allah.. aku tak kuat utk hadapi semua nie..
saat2 getir mcm nie, org yg aku sgt perlukan takde kt sisi aku..
mungkin ini takdir yg kau dah tetapkan utk aku.
jika ini takdirnya, aku redha Ya Allah..
aku redha..








*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

2 comment:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

x kan la dia sampai nak buat mcm tue long? mintak simpang la bukan dia. byk² kan berdoa yew....kalau dpt result pasal roommate along tue msj k.as yew.

Wani Amyra said...

Hurm.. entah la kak.. dah itu yg polis tu ckp kt along..nak taknak kene percaya la.. oke, nnt papehal along msj..lgpun maybe minggu nie nak balik serendah je la.. mls nak balik rumah..