Tuesday, September 11, 2012

Alhamdulillah



Selamat pagi guys.. waaaahhh.. sejuknye kt sini bile pagi. Al-maklum la, Unisel nie kan dekat dgn hutan. so, udara pagi kt sini teramat la segar, tanpa pencemaran mcm kat KL tu kn.
Budak2 rumah aku pun mostly ramai yg tak bangun lg. aku sorang je yg dah bangun and tercacak kt depan lappy nie haaa. 

Bangun pagi aku kali nie penuh semangat. sebab..... Alhamdulillah, akhirnya doa aku dimakbulkan Allah..
Terima Kasih Ya Allah. Akhirnya, dia memilih aku untuk menjadi kekasih dunia dan akhiratnya. Jika hubungan ini berpanjangan, InsyaAllah dia juga bakal mengImamkan solat 5 waktu ku.. Hati nie rasa tak percaya pun ada. Tapi, aku bersyukur sangatsangat.

Awak, terima kasih sebab pilih saya jdi kekasih dunia dan akhirat awak. Saya akan cuba menjadi yang terbaik untuk awak. Jika hubungan kita berpanjangan, saya sudi menerima lamaran awak dan jadikan awak suami saya. Jika tidak, saya redha dgn ketentuan Allah buat kita. Saya sayang awak kerana Allah. Saya harap sayang awak kat saya pun kerana Allah jugak. Selamat melayari hidup sebagai kekasih dunia dan akhirat saya ye awak. InsyaAllah..

Bila dah ada awak, bertambah lah seri dan kenangan terindah dalam hidup saya sepanjang belajar kat Unisel nie. Saya harap kita dapat selesaikan masalah bersama2. Saya juga akan sentiasa mengingatkan awak tentang solat. Sebab, dgn cara ini, saya juga akan alert dgn solat saya.

Saya Sayang Awak sampai Syurga..

P/S : lelaki yang aku story kat atas nie bukan budak Unisel oke. so, jgn nk memandai buat mcm2 spekulasi. 
         hahaha...

Sekian, Terima Kasih...


*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: