Saturday, December 31, 2011

~ Happy New Year ~


Hye Uollss..
kjpnye da nk msuk tahun baru kn?
wani pun tak perasan yg wani da tue..
opss ! baru je nk msuk alam 20..
belum tua lg tu kan..?
hari nie jgk la cousin wani bertunang..
31/12/11
cantek tarikh kau bertunang jah.. haha
akhir tahun pulak tu..
pape pun, semoga kau kekal ngn abg syg kau tu ye jah..
tamo gado2 lg..

hurm...
Uollss nk tau tak,
tahun nie adelah tahun yg penuh dgn cabaran buat wani..
mcm2 dugaan wani dpt mse dlm Form6..
klau nk cerita, mmg smpai esok la tak habes..

tapi yang paling wani tak boleh lupe ialah :
pemergian cikgu tersayang,
Allahyarhamah Puan Rokiah bt Mohd Mosin..
pemergian beliau sgt diratapi oleh warga sekolah..
cikgu yg paling baik yg pnh aku kenal..
4 tahun wani belajar dgn arwah..
sgt2 terasa kehilangan..
tapi tak pe.
beliau dah tenang di alam sana..
InsyaAllah..

oke Uollss..
cbe kau tgk jam tu,
lg bpe jam je nk masuk tahun 2012..
lg 3jam lebih je lg..
korang sume da ade azam baru ke?
haaa.. azam tu jgn setakat ckp kt mulut je ye..
kne laksanakan jgk..
azam tu, jgn la bnde yg pelik2..
kalau boleh, berazam la utk jdi yg lebih baik utk tahun 2012 nie..
mksudnye, tinggalkan yg jahat, lakukan yg baik..
( amar makruf nahi mungkar )
tak paham2 lg ke..
apo ko bongap bona ekau nie jang.. haduih..
haha.. amekaw ! kn dah kne..

wani nk wish kt Uollss sume,
semoga tahun 2012 nie akan memberikan banyak makna utk wani dan korang sume ye..
sayangilah ibu bapa korang sementara dorg masih ade nie..
esok2 dah takde, jgn la nk menyesal pulak ye..
sume tu dah tak bermakna lg dah..
semoga tahun 2012 nie lebih baik drpd 2011..


P/S : no. 2011 nie, hanya ada tahun nie je.. 
lps nie, kite takkan jumpe no. nie lg da dlm tahun2 seterusnya..
semoga azam korg tahun 2012 nnt tercapai ye..


 cantik tak bunga api wani.. haha
takpe la.. wani sambut kt rumah je..
itu lg bagus dprd melepak tak tentu hala kan..

tata Uollss.. 

FAREWELL 2011,
WELCOME 2012..
HAPPY NEW YEAR.


*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: