Wednesday, October 19, 2011

OMG !!

As Salam..
Hye guys... I'm back..
mesti korang terkejut tgk tajuk entry aku kan.. haha
baru je balek dari sekolah nie..
Hari nie hujan lebat giler...
tak sempat smpai rumah lg, hujan dah turun..
ape lagi, basah kuyup aku dari atas smpai la ke bawah..
smpai la yg dalam2  luar tu skali.. haha
aku bersame geng2 m0t0 sek0lah,
berhenti kt bwh jambatan area PICC tu..
ingtkn dpt la berteduh.. tapi aku rse, mcm sme je..
sebab tdi tu hujan angin..
tempiasnye, makin basah kan bju kami yg telah sedia basah..

sebel0m berhenti kt bwh jambatan tu,
aku b0le plak rempuh m0t0 kawan aku..
aku p0wn tak perasan mcm mne aku bole rempuh dye..
lepas aku terempuh m0t0 dye tu,
dgn muke slambe nye dye toleh blakang and ckp " kau nie dah knape?"
haha.. nk tau spe yg aku langgar tu? NAFIEY EPITZ laa..  
adeeh.. klaka t0l la..
tapi, brek aku agk bengkok cket la sebab terkena spoket moto dye..
aku suruh adek aku bwk m0t0 aku gy bengkel, bet0l kn brek..

and now, 
rase nk demam + selsema..

k la..
aku bt0l2 tak larat dah nie..
bye korang..
As Salam..


*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

0 comment: