Friday, October 28, 2011

# macam dah takde harapan #

As Salam..
Hye guys.. sehat ke? kalau tak sehat, jgn lupa mkn ubat ye..
haha.. knape korg buat muke?
tak yah nk buat muke sgt la kan..
asal? terkejut ea tgk entry aku kali nie..
huhuhu.. n0thing happen la..
just confuse with my feeling towards him..

iye la..
setiap org yg bercinta nie, msti nk feedback drpd pasangan masing2 kn?
tipu la klau korg ckp tak nak..
oke la.. let me be honest oke..
aku tak b0le nk terus terang la kt dye..
aku p0wn tak tau knape..
so, bl0g aku nie je la yg jdi tmpt aku luahkan ape yg terpendam..
oke, enough..
let's begin.. hee :D

oke,
aku rase dye dah laen sgt sekarang nie..
tgk mcm smlm (khamis, 27/10),
aku punye la excited sgt nk jmpe dye,
tapi dye, b0le plak pergi memancing ngn kwn2 dye..
spe tak hangen weh..
tpi aku mlz nk marah2, aku diam kn je..
iye kan je ape yg dye explain..
muke nmpk cool tapi dalam hati, Allah je la yg tau..
haha.. (penyabarnye aku) :p

and aku paling pantang klau BF aku buat bnde yg aku tak ske..
klau tak tau tu tak pe la..
nie dah tau, tpi still buat lg..
tak ke mmg dye sengaje nk bg aku marah tu..
haih ~~

ape yg aku da buat utk dye slame setahun lebih nie, 
terase sie2 je..
" seperti mencurah air ke daun keladi "
ape yg aku nasihat, satu p0wn dye tak ik0t..
walaup0wn dye ckp, dye dgr ckp aku,
tapi aku tak nmpk ape2 p0wn perubahan dari dye..

kalau k0rang kn, ape la yg k0rang akan buat eak?
oke2.. mmg la ade yg akan ckp, teruskan bg nasihat kt dye..
tapi sampai bile?
takkan smpai aku da jdi bini dye nnt, aku nk kne sllu nasihatkan dye lg k0wt..
aku bkn nak fokus kt dye sorg je, byk lg bnde laen aku nk kne fokus..
hurm..ntah la..
aku rse mcm da tawar hati la bile tgk prangai dye..
aku akui yg dye sgt baek.. tak pnh marah2 aku..
tapi tu sume tak cuk0p weh..
kalau prangai tu, degil nk mamp0s..
lg aku ckp jgn, lg dye buat..
 bile aku tensi0n je, aktiviti nie la yg sllu aku buat
1. aku skyping2 ngn membe2 IMVU aku..
2. aku men2 kucing.. i mean, belai2 and usap2 kucing2 aku..
and the best moment is maen2 ngn anak buah baru aku..
iaitu RAYYANA HUMAIRA..
haha.. sedapkan name dye?
secomel baby nye.. :D
nnt aku upload pic baby nie ea..
korg tggu taw..

oke la2.. stop typing about him..
biar la "takdir dan waktu " yg akan bg jwpnnye..
kalau ade jodoh, ade la..
kalau tak de jodoh, semoga Allah akan berikan insan yg lebih baek drpd dye..
INSYAALLAH..
korang doakan aku ea..



P/S : korang ade bau masham tak? ade ea.. haha..
        aku tak mndi lg ouh.. memey la bau masham..
        bueekk !! haha :p






*bila HATI berkata-kata, JARI akan mula MENAIP*

1 comment:

Adminizam said...

Bismillah...:) saya nk share something kat entry ni. ehem...
Mle2 saya nak katakan nie smua cubaan dan dugaan sebagai seorang manusia. Fall in love with someone tu Fitrah manusia. Kita merancang Allah s.w.t yang tentukan smuanya. Anda memilih cinta kerana anda rasa "terpanggil" maknanya ianya suatu anugerah y harus di syukuri. Tetapi jgn kita salah gunakan nikmat tersebut. Blm tentu org yang kita sayang sekarang ni akan jadi milik kita(suamisteri) suatu hari nanti. Jodoh itu urusan Tuhan. Sekiranya Jodoh anda Allah bagi juga dgn dia. InsyaAllah smuanya dipermudahkan. :)sayangi diri kita dahulu sebelum sayangi org lain y blm tentu Jodoh yang Allah tentukan bagi diri kita.
~Bakal Doktor Berceloteh.:P